Başlangıç » Gezi » Amsterdam

Amsterdam

Eee burası Hollanda, Amsterdam’sız olmaz. Yine iki saate yakın bir yolun ardından, kuzeyin Venedik’indeyiz.

Şehre girerken havaalanına inen uçakları görüyoruz. Kocaman bir istasyon binası karşıladı bizi. Önce arabayı park ettik.Otoparkta bi sürü yabancı plakalı araba, eee orası Avrupa birliği canın sıkılınca atla arabaya komşu ülkeye gezmeye,oh ne kebap iş

İlker için İş Bankası arıyoruz, buluyoruz da ama Cuma öğleden sonra kapalı. Bravo yani, Türkiye’de de sevmem kıl bankayı, gurbet ellerde de kıllığı üstünde yine.

Neyse çıktık dışarı bir iki tekne turu sorduk,biraz içler doğru yürüdük,çok güzel bir cadde boyunca. Dam meydanı ,Madam Tussaud Müzesi, faytonlar. Bir tekne turuna katıldık güzel bir seyahatin ardından kanaldan büyük göle girdi teknemiz.

Sonra yine şehrin sokaklarını arşınlamaya başladık. Her taraf neşeli gezen insanlarla dolu. Arada bir cofee shoplar (yasal uyuşturucu dükkanları !!! ), sex shoplar. Hollanda’nın sembolü nerdeyse

Van Gogh müzesi, Devlet Müzesi’nin olduğu meydana doğru yöneliş.

Tramvayla tekrar otoparkın oraya, ardından yine eve dönüş.